Entrades populars

divendres, 28 d’abril de 2017

Made of Money de Adam & the Ants








You think that I'm amde of money
You've got something coming honey
This ain't no land of milk and honey
My accountant thinks that's funny
Instead of trying to use your brains
You sit round and suck my veins
Your kind of rat belongs in drains
You're gonna get around
You like all those big fancy cars
Trendy people and their wine bars
But your lying will leave its scars
Get around, get on your horse
You think that I'm made of reddies
That makes me choke on my Shreddies
I may smile and act so sunny
But this boy is not your dummy



Creus que sóc fet de diners
Ja ho veuràs que no, amor meu
Això no és un país de llet i mel
El meu gestor pensa que això és molt divertit
En lloc d'intentar d'utilitzar el teu cervell
Tu t'estàs imposant i xuclant ses meves venes
Es teu tipus de rata pertany a drens
Desapareixaras a poc a poc
T'agraden tots aquests cotxes molt cars
Gent de moda i els seus bars de vi
Però ses teves mentides deixaran cicatrius
Tira't, fot el camp!
Creus que sóc fet de tantiemes
Això em fa asfixiar amb els meus cornflakes
Potser que estic somrient i estic pretenent de què sóc de bon humor
Però aquest noi no és el teu idiota!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada